Dag 10

1 mei 2018 - Kunming, China

Omdat het internet niet heel goed is iets later dan gepland, de foto's volgen later als ik goed internet heb.

De eerste dag dat we konden uitslapen. Heerlijk. Om 10 uur gingen we met de bus naar  ' Kunming Stones forest'. Dit is een heel groot park met allemaal  kalkstenen en rotsen.  Het is een bekende bezienswaardigheid  in de omgeving van Kunming, dus leuk om gezien te hebben, maar ik vond het zelf niet heel bijzonder,behalve dat de stenen allemaal een andere vorm hadden, lijken ze toch op elkaar.
Het was super mooi weer. Rond de 27 graden.  Toen begon het in eens zo hard te regen. Het enige waar je onder kon schuilen waren kleine struikjes. Dus daar zaten we dan met ons allen onder de struikjes. Na de regenbui was het ook meteen weer warm. Rond 4 uur gingen we daar weer weg. Onderweg zijn we nog naar een meertje ( de naam weet ik zo niet meer) geweest waar we konden eten. Zag er leuk uit en het was erg gezellig. We zouden terug gaan lopen naar ons hostel alleen dat was verder dan gedacht. Dus mochten we met de taxi. Die man heeft wel heel erg omgereden maar we zijn wel bij ons hostel in Kunming aangekomen. Kunming is een hoofdstad en grootste stad van de provincie Yunnuan. Het ligt aan het  Dian meer. Mijn eerste indruk was een vies en oude stad. Maar Kunming heeft ook mooie delen.

In het hostel hebben we nog een gezellig avondje met elkaar op een kamer gezeten en zijn we rond half 1 op bed gegaan. Nog een paar dagen en dan is het helaas al weer voorbij.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade