Dag 11

1 mei 2018 - Kunming, China

Ik heb begrepen dat niet iedereen een melding heeft gekregen van het verslag van dag 10. Wanneer je boven aan de pagina ‘verhalen’ aanklikt kun je die ook lezen.

Vandaag moesten we om 8 uur op staan, en gingen om half 9 aan het ontbijt. De bus was nog niet klaar voor gebruik,die kwam pas om half 11. We moeten 6 uur in de bus zitten naar ons volgende hostel,want we gaan morgen de rijstvelden bekijken.  Ik zat achterin de bus. We dachten dat de airco stuk was. want het was erg warm in de bus😰. Na 6 uur in de bus hebben gezeten,bleek dat je de airco zelf moest open draaien😀🙈. Omdat de chauffeur niet heel snel reed, en we onderweg ook nog in de file hebben gestaan, kwamen we  pas na 9 uur in de bus te zitten, aan bij ons hostel. Onderweg zijn we nog even gestopt bij een rijstveld. Het was een heel mooi uitzicht. Vandaag hebben we dus niet veel bijzonders gedaan. Nu onze spullen uitpakken en slapen. Morgen vroeg opstaan, want we gaan wandelen door de rijstvelden.

1. Natascha:
    1 mei 2018
    Waren jullie allemaal blond in de bus
  2. Joke Meijer-Leijdsman:
    8 mei 2018
    Heb je het in elk geval niet koud gehad. Volgens mij ga je in de zomervakantie een busreis maken.