Dag 14

4 mei 2018 - Hongkong, Hongkong

Na onze laatste nacht in Kunming moesten wij om 4 uur opstaan. Die nacht hadden we het erg gezellig met z’n allen dus na 2/3 uurtjes slaap waren we nog erg moe. Om 5 uur zaten we in de bus op weg naar het vliegveld. Nog even twee uurtjes geslapen met ze allen. Om half 11 ging onze vlucht naar onze laatste bestemming van deze reis ‘Hongkong’. We hadden erg last van turbelentie. (Ook al heb ik daar niet veel van meegekregen)😴😁. Na onze aankomst in Hongkong gingen we met een bus naar onze bagage toe. Het was allemaal erg snel geregeld vergeleken met de andere keren. We gingen ook met de bus van het vliegveld naar ons hotel toe. Een reis van twee uur. En wat was het mooi😍. Tot nu toe vind ik Hongkong de mooiste stad van deze reis. Rond half 2 waren we in ons hotel. We mochten winkelen van 2 tot 5. Heerlijk. Rond 6 uur waren we naar een berg 'The Peak' toe gegaan waarop we de hele stad konden zien. Bij licht en in het donker. Toen we boven waren begon het wel een beetje te regenen. Maar dat maakte het niet minder mooi. Rond 21.00uur hebben we nog een klein stukje met de boot gevaren langs de kust. Heel mooi al die lichtjes. Daarna nog even de stad in geweest. Nu slapen en morgen de laatste dag in China.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Janette Borgman:
    4 mei 2018
    Nou dan nog maar ff shoppen in hong kong.
    Vast mooie dingen te koop.
    Fijne terug reis.
  2. Miriam:
    4 mei 2018
    Goede reis terug😘
  3. Natascha:
    5 mei 2018
    Wat gaat het dan snel hé. Nog eventjes genieten en terug naar huis. Goede vlucht 😽
  4. Dineke de Vries:
    5 mei 2018
    Geweldig dat je zo hebt genoten van deze prachtige
    reis. En goede reis terug. En lekker soezen wat je allemaal hebt beleefd.
  5. Jolanda:
    5 mei 2018
    Laatste uurtjes alweer. Nog ff genieten. Goede vlucht terug.