Dag 3

23 april 2018

De nachttrein kwam pas om half 10 aan in Pingyao. Maar uitslapen werd het hem niet. Om 6 uur gingen de gordijnen open, licht aan en chinese muziek👍🏼. Toen we aankwamen in Pingyao scheen de zon en was het lekker warm. We gingen met een soort van golf karretje naar het hostel toe. Wat was dat leuk. Toen we aankwamen in het hostel moesten we nog wachten tot 2 uur want dan waren pas de kamers klaar. Het eerste wat we allemaal deden was douchen en naar een gewone wc. In China hebben ze namelijk veel van die staande wc. Om 3 uur gingen we op de stadsmuur lopen. Het uitzicht was niet heel mooi vond ik zelf. Het dorpje zelf vind ik wel erg mooi. Echt van die chinese huisjes. Nadat we de stadsmuur op waren geweest hadden we de rest van de dag vrije tijd. Het dorpje in geweest dus. Pingyao is heel anders dan Beijing. Beijing is nog best nieuw, Pingyao niet. Nu het donker wordt is de straat wel mooi verlicht met allemaal lichtjes.

1. Anneke:
    Leuk de foto’s
    Krijg je er een beetje een beeld van!
  2. Mandy Post:
    Dankje
  3. Thea en Jan:
    23 april 2018
    Leuk om te lezen wat allemaal beleeft, een reis om noot te vergeten. Met de foto's laatje ons meegenieten.
  4. Sandra:
    25 april 2018