Dag 5

25 april 2018

Na dit keer wel een fijne nacht in de nachttrein kwamen we om 7 uur aan in Xian. We moesten maar 8 minuten in de bus te zitten totdat we bij ons hostel aankwamen. Dit hostel is erg groot vergeleken bij de andere. Om 9 uur gingen we weer in de bus oo naar een berg toe. Omdat het erg vies weer was vandaag gingen we een stukje met de kabelbaan naar boven toe. Toen we boven waren kon je niet heel veel zien omdwt het erg mistig was. Maar wel mooie foto’s kunnen maken. We hebben ongeveer 5 uur gelopen. Al die chinesen keken ons aan en konden de camera’s niet weg laten. Dus al snel miesten we weer op allerlei foto’s. Na een 5 uur lange wandeling oo de berg en iedereen doorweekt was gingen we terug naar de bus toe. Omdat we met de kabelbaan naar beneden gingen moesten we voor 6 uur beneden zijn, omdat de laatste rit dan gaat. Maar de helft van de groep waren we kwijt dus dat duurde erg lang. Om 7 uur kwamen we eindelijk weer aan in ons hostel en konden we douchen en eten. Vandaag sandwich met kip gehad. Het lekkerste in 5 dagen😂. Nu naar bed en morgen weer om 10 uur weg uit het hostel.

1. Anneke:
    25 april 2018
    Te mistig voor mooie foto😉
  2. Mandy Post:
    Er komen nog foto’s
  3. Joke Meijer-Leijdsman:
    25 april 2018
    Tjee wat allemaal spannend. Verhaal hoort goed en de foto's geven mooi weer wat je zegt. Ben nu al nieuwsgierig naar het verslag van de volgende dagen. Geniet ervan meissie XXX
  4. Anneke:
    25 april 2018
    Oei wel heel stijl, je moet geen last van hoogtevrees hebben. Mooie foto’s!