Dag 7

28 april 2018

Op dag 7 zitten nog  in Shengdu. Om 7 uur hadden ons ontbijt,en gingen rond half 8 weg met de bus. Drie uur rijden naar de berg toe. ( De Emei Shan).Vandaag zouden we een bergwandeling doen van 7 uur en ergens in een hostel slapen op die berg.Na nog even geslapen in de bus kwamen we aan bij de berg. Na 20 minuten wandelen was de het nog wel gezellig maar na een wandeling van 3 uur was dat anders. Iedereen had last van zijn of haar benen, werd moe, en  velen werden misselijk. En toen moesten we nog 4 uur. Maar het uitzicht was wel heel mooi.Toen we eindelijk rond 7 uur aankwamen bij een soort van klooster(wel eerder dan  gepland,maar we hielden het niet meer vol, dus waren we eerder gestopt),waren we zo blij. Mensen zaten te huilen van blijdschap. Rond 8 uur kregen we wat te eten. Iedereen was zo moe,dus is iedereen daarna gelijk op bed gegaan.  We moeten om 6 uur opstaan  en gaan dan  rond 7 uur  weer weg. Nog drie uur te gaan naar boven.

1. Anneke:
    28 april 2018
    Zo’n lange klim valt tegen als je niet echt getraind bent, het levert wel prachtige foto’s!
  2. Sandra:
    30 april 2018