Dag 9

29 april 2018

Dag 9.Vandaag hadden we om 7 uur ontbijt. Rond half 8 moesten we vertrekken bij het hostel want we hadden om half 11 een vlucht naar Kunming. Vanaf het hostel zijn we met de metro naar het vliegveld gegaan. Omdat we allemaal erg moe waren van de wandeling van de bergen,sliepen we bijna allemaal in de metro. De Chinesen vinden dat weer erg interessant, dus werden er weer allerlei foto’s gemaakt. Na een klein uurtje vliegen kwamen we aan in Kunming. Daar was het al rond de 28 graden. Dus beter weer dan we hadden gehad.Vergeleken bij de andere steden was Kunming erg vies en oud. Ons hostel hier in Kunming zit in een klein smal straatje. Het hostel daarintegen is wel erg netjes. We hebben normale bedden, normale wc’s. En dat hebben we wel eens anders gehad. De rest van de dag hebben we vrij weinig gedaan. Beetje bij het hostel gezeten met zn allen. Erg gezellig. Vanavond zijn we nog even met een klein groepje het stadje in geweest. Erg leuk. Ben voor het eerst in een Walmart geweest. (Denk dat het zo heet. Is een hele grote winkel) Nu lekker optijd slapen morgen hebben we de kans om uit te slapen tot 8 uur.

Omdat het internet erg slecht is heb ik bijna geen foto's kunnen plaatsen. Dus die komen later.

1. Janette Borgman:
    29 april 2018
    Geweldige ervaring. Kunnen ze je niet afpakken.
  2. Sandra:
    30 april 2018